måndag 16 juli 2012

Småtrollens dag!

Theo på väg......

Viggo
Alfred och Viggo kollar efter fiskar!
Alfred
Ella åker tåget "Konrad"

I dag har mina "småtroll" och jag haft en heldag. Vi åkte tidigt för att träffa min vän Jenny och hennes barn i Mariebergs skogen i Karlstad. Där hann vi med lekparkslek, fika, en tur med tåget Konrad, Naturum och även lite bad. Efter det blev det en tur till Ikea för lite ärenden och sen lunch. Jag skulle hämta en lampskärm, men tyvärr hade den inte kommit. Efter Ikeabesöket fick vi tacka våra vänner för en jätte trevlig dag. Åh, vad dagarna går fort när man har roligt. Hoppas vi hinner ses snart igen. Vi har i allafall bokat in en dag på höstlovet om det inte hinns med tidigare. På vägen hem passade jag på att åka förbi Gamestop och köpte två presenter till vår Viggo som blir 4 år på fredag!
Alfred mumsar kakor!
Viggo på väg mot fikakorgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar