söndag 1 juli 2012

En hel vecka.......

Oj, vad veckorna går fort. Under veckan som gått har Måns haft fotbollsläger från måndag till fredag. Jag har kört till och från fotbollen hela veckan, mycket passande med tider. I tisdags lekte Clara med Molly undertiden Måns hade fotbollskolan och på eftermiddagen fick vi besök av gulliga Frida med barn, vi har inte setts på ett år så det blev ett kärt återseende och mycket att prata om. I onsdags hade barnen golf, Måns vilade efter en heldag med fotboll. I torsdags var vi och tog bort Claras stygn, såret var inte så fint så det blir fortsatt pyssel/omvårdnad av såret. Viggo var bjuden på barnkalas till kusinen Joel, första kalaset där han blev lämnad själv utan äldre syskon eller oss. Det gick bra! I fredags var hela familjen bjudna på kalas till kusinen Joel. Hela stora släkten var där och vi blev bjudna på taco och efter det jordgubbstårta. I helgen har Jan och jag firat att vi varit tillsammans i många, många år, hela 20 år. Hur kan det vara möjligt när jag bara är 25;) Tiden går fort när man har roligt:) Jag fick en jättefin present av Jan, en ny Nikon kamera. Jag blev så glad, har länge kikat på en ny kamera. Clara for till kusinerna i Karlstad för att stanna några dagar, vi grillade på söndag eftermiddag och jag har provfotograferat med min nya kamera. Har en del att lära mig märker jag. Här är lite bilder av Theo. Mössa 1 Juli, ja tyvärr har vi knottinvation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar