måndag 28 maj 2012

Härliga dagar!

Värmen som jag bad om, kom allt. Vi har haft en härlig helg, varit ute hela dagarna. I fredags var Theo, Viggo och jag och besökte bästa Sofia på förmiddagen. Vi var och tittade på hennes pojk när han uppträdde med sin klass på torget i stan och efter det gick vi på loppis tillsammans, så kul att träffas så där en vardags förmiddag. Efter vår promenad bjöd hon på "fastingsmunkar" och kaffe. Tack bästa Sofia för en trevlig förmiddag! På kvällen var det vår familjs(+en annan familj) tur att ta hand om fotbollens café under killarnas match. Våra tjejer Clara och Amanda tog hand om försäljningen, skönt med lite hjälp av våra hjärtan. Vårat lag vann matchen och Måns var så nöjd över att ha gjort ett av målen. På kvällen firade vi min mamma som fyllde år. På lördagen åkte Clara, Theo och jag till stan med Lisa och Amanda. Vi letade efter lite kläder till examen, tyvärr hittade vi inga skor som passade Claras små fötter. Resten av dagen var vi ute, Theo tränar som sagt tidigare att krypa upp och ner för våra veranda trappor.

Söndag hade Måns fotbollscup igen så han och Jan for ganska tidigt och var borta till eftermiddagen. När de kom hem firade vi mors dag med kladdkaka, grädde och jordgubbar. Clara hade gjort de sötaste korten åt mig och härliga små presentkort på hårvård och fotvård så väl inslagna i ett fint paket( ja, hon har pysslat i flera dagar med detta). Älskade, gulliga Clara vilka fina presenter, du vet vad mamma gillar du!


1 kommentar:

  1. Hej Lotta! Härliga bilder! Fint när de visas i serie. Go hon är Clara då! Kram kram

    SvaraRadera