torsdag 17 maj 2012

Fika!

I går hade vi besök av min barndomskamrat Åsa och hennes två pojkar. Jättekul att träffas, många minnen sedan skoltiden som vaknar upp igen. Både hon och jag är inredningsintresserade, jobbar inom skolan och har jämnåriga barn (de äldsta) så det finns mycket att prata om. Jag fick en så gullig plånbok av henne (undrar om hon visste att min gamla just gått sönder) som redan används och ligger i handväskan. Åsa blev lite kär i vår lilla gråa kattunge men vem blir inte det, de är helt underbart söta just nu!
I dag har vi varit ute hela dagen, Theo vill gärna vara ute. Efter lunch kom solen fram och det blev riktgt skönt ute. Clara passade på att prova några nya sommarklänningar!

1 kommentar:

  1. Hej Goa du! Jag blir alltid lika glad efter att ha träffat dig och din familj! Glad att du tyckte om plånboken. Jag är helt såld på kissen. Jag försöker att få med min man på tåget bara. Jag tror jag lyckas. Jag sa att han få bestämma namnet och då sa han Xavi eftersom vår kisse som vi har nu heter Iniesta. Då skulle det bli två fotbollsspelare från Barcelona. Jag r av mig snart. Kram vännen

    SvaraRadera