tisdag 14 februari 2012

Nytt-Gammalt

I går var jag ute i vårt skruttiga "garage" och hämtade in denna gamla sockerlåda som en gång var full med socker som mina hästar under lång tid fick som lite belöning. Den såg inte ut som när jag ställde in den, möjligen har den haft besök av små möss. Nu är den strubbad och tvättad, och behöver torkas innan den kan komma till användning. När jag var på Ikea sist köpte jag ett nytt fruktfat som jag verkligen gillar jätte mycket. I dag är det alla hjärtans dag och det ska firas med familjemys i kväll!

2 kommentarer:

  1. Hej goaste Lotta! Glad jag blev av din kommentar<3 jag förstod inte först att det bar du. Roligt att du skapat en blogg. Jag älskar ju ditt lantliga vita hus. Ska bli roligt att följa dig och din söta familj. Många kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det är du som inspirerat med din fina blogg! Kram

      Radera