söndag 5 februari 2012

Det blev en tur till doktorn för mig i går kväll, utslagen blev ännu värre. Eftersom vi bor som vi gör fick det bli ett besök på akuten. Min snälla pappa följde med, med väntan som det alltid blir när man får åka till akuten fick vi titta på melodifestivalen i deras väntrum. Jag fick medicin där och med mig hem och i morgon ska jag ringa våran vårdcentral och prata med doktorn där. Medicinen hjälpte i alla fall bra för idag är det bra mycket bättre. Viggos magsjuka är tveksamt om det verkligen var det, han kräktes två gånger och var sedan lika pigg som vanligt. Vi kan ju alltid hoppas att det var lite för mycket av fredagsmyset! Idag har det snöat hela dagen, sånt där vackert snöande med sakta dalande flingor. Måns, Clara, Theo och jag tog en promenad i det härliga vädret. Under dagen har vi även grejat en del i Måns rum, nu är alla bräder uppe i sovdelen. Nej, nu ska minsta trollet ha kvällsmat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar