lördag 8 februari 2014

Blått, grått och mycket vitt!

Måste nog se tillbaka på mina inlägg, var det förra året eller var det året innan det jag målade om väggarna i köket till vita? Till det vita har det varit lättare att ha alla möjliga färger och jag gillar också många färger, gärna pasteller. Har haft svårt att motstå den söta, rosa assietten, den vackra röda ugnsformen, det stora gröna fruktfatet eller den ljuvligt pastellfärgade vasen? Lätt hänt (med mitt köpsug) att det blir lite mycket av allt det fina(anser resten av familjen och min plånbok), ett världsligt problem kanske men det är mitt lilla "sättaguldkantpåvardagen" intresse. Efter jul bestämde jag mig för att försöka begränsa mina inköp till blå, grå och vita. När jag var på Ikea sist hittade jag ett sött kuddfodral i blått och vitt, det passade bra;)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar