onsdag 21 december 2011

Små paket!

I går var Jan, Viggo, Theo och jag och julhandlade det sista. En jättehärlig heldag i Örebro. Vi tog god tid på oss att handla de sista klapparna, åt lunchbuffé och mysfikade. Farmor och farfar var snälla och passade Måns och Clara när de kom från skolan. När barnen går på jullov har vi gett fröknarna på skolan, förskolan en liten present men det blir svårare för varje år att hitta på någon ny liten grej. Som en liten räddning i idétorkan hittade jag småpresenterna hos min favoritblogg "vitavillavila", hon hade gjort de sötaste askarna med hemmagjord godis. Tack för tipset! Våra askar blev bra fast inte riktigt lika fina, jag fann tyvärr bara runda. I dag skulle Viggo, Theo och jag varit och lämnat de små presenterna men Theo har fått sin först influensa med feber så vi får satsa på morgondagen. I kväll ska Måns hockeylag spela match mot föräldrarna, bäst att påminna Jan om att tacklingar inte är tillåtet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar