lördag 3 december 2011

Hockeycup-Kusinbesök!

Clara läser ur sin bok som hon just gjort hemma hos kusinerna medan Theo provar nya mat ( inte populär). Vår dator krånglar tyvärr så layouten blir inte längre som man vill ha den. Hoppas vi får någon ordning på knappen som inte längre vill vara med. Nu vill jag tex byta rad men det kan jag inte, det gör den själv bara när den har lust att göra det.
Idag har Måns och Jan varit på hockeycup hela dagen. Clara, Viggo, Theo och jag följde med till Karlstad och passade på att hälsa på min syster med familj. Camilla fixade mitt hår, jättegulligt av henne.(Tack Syster, blev jättenöjd) På eftermiddagen tog vi en sväng till Ikea, det var vi inte ensamma om att göra. Vi och många, många till fikade vid samma tid men det var mysigt, det var ett tag sedan jag var där sist. Måns lag tog bronsplatsen, det var en stolt kille och pappa som mötte upp oss på Ikea. Texten ser ju inte klok ut, hoppar lite hit och dit.                                                                                                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar