torsdag 25 augusti 2011

Tisdag kväll var jag och barnen till golfbanan, det var näst sista gången på sommarens golfskola. Det var mysigt och vi hade tur med vädret även denna tisdagkväll.




På onsdag morgon åkte Viggo till föskolan, Theo och jag åkte till BVC och öppna förskolan.
 Nu väger "lillprinsen" över 6 kg och har vuxit hela 10 cm sedan han föddes. På eftermiddagen bakade Viggo och jag bullar. Efter bullbaket hade jag storrengöring av vår fläktkåpa i köket, inte så kul men det var välbehövligt.


Idag har Viggo, Theo och jag varit till "Öppna förskolan" hela förmiddagen. Viggo har lekt och dessutom provat toaletten flera gånger under förmiddagen. Toaresultatet belönades med ett kinderägg på vägen hem. Han var så stolt!        








Visar lite bilder från huset!
Gammalt plåt tak!

Juli -11 nytt tak snart på plats!

Gammal, skruttig balkong!

Juli-11 Ny balkong, snart klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar