tisdag 23 augusti 2011

Idag har vår "mellanprins" Viggo börjat på förskolan igen efter ett långt härligt sommarlov, Theo och jag var med första dagen. I morgon ska han iväg själv några timmar. Trots syskon och andra kompisar har han faktiskt längtat efter sina "skolkompisar" under sommaren, speciellt en liten tjej som han leker jätte bra med.
Efter besöket på förskolan var vi förbi affären för att köpa lite gröt och smakportioner till Theo som redan blir fyra hela månader i morgon (tiden går fööööör fort). Theo har provsmakat gröten lite tidigare, men nu blir det potatis/palsternacka puré också.

Till helgen ska vi på bröllop, det ska bli kul. Eftersom Theo fortfarande ammas var jag och lämnade min klänning till en sömmerska idag, hon ska hjälpa mig fixa till klänningen så att den blir lättare att amma i. Hoppas min idé blir bra.

Viggo redo för "skolstart"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar