fredag 4 januari 2013

Nu är julpyntet undanstädat.

I morse åkte även granen ut, lite synd då jag det här året varit jättenöjd med vår fina blågran som inte fällt många barr. Det tar lite tid att packa bort julen och eftersom det väntas jobb till veckan kändes det skönt att få det undanstökat. Det blir alltid lite tomt när man röjer, nu fattas det blommor i köket. Ser fram emot att köpa lite nya blommor. I höstas köpte jag en krans från "Perfekt Home" som inte fanns någon given plats för, idag kom den upp i köket. Bättre sent än aldrig!

Tyvärr kan jag inte infoga bilden, tokiga dator:(







1 kommentar:

  1. Hej Lotta! Hoppas att allt är bra med dig! Tiden går så fort och det är redan januari. Vi mår bra och så gör även lilla Tsonga som är en så himla mysig katt. Hösten har varit ganska tuff med mycket jobb och en hel del tennis.Jag följer din blogg, men jag har varit dålig på att kommentera. Tappade lite sugen på grund av allt datakrångel. Hoppas att vi kan ses snart. Kramar

    SvaraRadera