måndag 26 mars 2012

Vårhelg!

I helgen har det varit strålande vårväder och vi har tillbringat den mesta tiden ute. Måns har spelat stor hockeycup hela helgen från tidig, tidig morgon till sen, sen kväll så han och Jan har bara varit hemma och sovit. Vi andra var på mysigt dop på lördag eftermiddag, det var minsting kusinen Alice som döptes. Under förra veckan var jag på tarmröntgen på onsdagen och hela tisdagen skulle detta "förberedas", nu i efterhand kan jag ju konstatera att jag tyckte "förberedelserna" var värre än själva undersökningen. Jag har varit lite nervös för denna undersökning men nu är den gjord. Efter detta fick jag halsfluss, hoppas att bacillerna försvinner nu med vintern. I dag är Clara hemma för halsont, vi ska snart iväg och ta halsprov på henne. Kanske är det hon som bär på bacillerna, vi får väll se. Här en liten bild på Clara från dopet i de nya kläderna från Pomp de Lux, tyvärr är kortet lite suddigt.

1 kommentar:

  1. Hej Lotta! Skönt att tarmröntgen är över. Fina kläder från Pomp de Lux Clara bär, men så är hon ju söt som socker med. Tråkigt att det går halsfluss i familjen. Ja det är lika bra att åka upp hela familjen och ta halsprov. För två år sedan hade vi hur många pencilinkurer som helst. Ha det så bra nu! Kramar från mej

    SvaraRadera