måndag 21 november 2011

Vår trevliga lördag med shopping och jättemysiga kusinkalas i Karlstad följdes av en mindre trevlig dag på akuten i Karlstad med lille Theo. Theo somnade i vår säng så sött efter att vi busat länge. Jag bullade upp med kuddar runt honom, men tydligen inte tillräkligt för han lyckades sparka bort dem och rulla ner från vår säng och slog huvudet i golvet av klinkers. Tur i oturen såg det ut att ha gått bra, jag tröstade honom och såg inget annat än en liten bula i huvudet som jag snabbt kylde. Jag ville ändå ringa rådgivningen för att höra vad de tyckte eftersom jag inte såg själva fallet eller vart han slog sig. De rådde mig att åka in till akuten så att en läkare ändå fick titta på honom. Efter många timmar på akuten blev Theo undersökt och vi fick åka hem.





När goding prinsen hade somnat på sängen(innan fallet), tog jag flera kort på honom sovande. Älskade Theo vilken tur att det gick bra!

Nästa gång lägger jag över honom i sin säng med risk för att han vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar