lördag 15 oktober 2011

Lördag!

Fredag eftermiddag hämtade jag barnen i skolan för att sedan åka till en kompis i stan, vi födelsedagsfirade varandras barn. Hon hade som vanligt dukat upp mumsig fika. Alltid lika trevligt att träffas. Kvällen tillbringade hela familjen i sporthallen där Clara tävlade sin första gymnastiktävling. Hon klarade de tre momenten hon själv valt att delta i galant. Måns skippade sin innebandy träning för att se Clara tävla, det var gulligt gjort. Viggo och Theo var duktiga åskådare hela långa kvällen trots lång väntan mellan de olika tävlingsmomenten. Duktiga barn vi har! Kvällen avslutades med hämtmat från "Kinan", Måns favvomat.


Lördagen har varit så lång och härlig, kanske för att vi inte haft något inbokat för en gång skull. Vi har bara tagit det lungt fast ändå fått lite nytta gjort, barnen har lekt med kompisar, jag har målat lite och så hart vi fikat och ätit gott. Clara sover hos mormor och morfar i natt. I morgon ska jag till grannbyns lilla lantbod och hämta kläder som jag och min syster beställt, roligt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar