fredag 2 september 2011

I dag är det tredje dagen jag hänger ut tvätt i strålande sol och någon timma senare regnar det. Usch, inte kul att hänga samma tvätt två gånger. I fortsättningen blir det nog att hänga den inne, jag vill inte att sommaren redan ska vara slut men tyvärr är det nog så. Just nu är Måns på hockeyträning, det känns inte heller direkt sommrigt. Sommaren har nog övergått till höst, det ju september redan. Viggo har varit till förskolan idag och Theo och jag har haft en lugn förmiddag hemma med lite mys, städ och tvätt som sagt. I dag skulle jag ha ringt till  bageriet för att fråga om doptårtorna vi tänkt ha men det glömdes bort, det får bli på måndag. Jag har kollat på nätet och fått många tårt tips.




Visar bara några jag gillar ( bilderna är lånade av doptårtsbilder), familjen får nog rösta om vilken Theo ska ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar