måndag 23 februari 2015

Sportlov

Härligt med sportlov, tittade tillbaka och såg att det nästan gått en halvår sedan jag gjorde ett inlägg sist. Oj, vart tar tiden vägen. Jag skulle gärna vilja vara lite mer aktiv och skriva oftare men får inse att jag har lite ont om tid eller prioriterar annat, jättesynd då jag gillar att gå tillbaka och läsa om vad vi gjort. Jag är jättedåliga på att framkalla bilder som jag tar, detta kunde bli ett "data-album" om jag vore lite mer aktiv vill säga. 

Idag gick vi upp i vanlig tid för att köra Clara till dagsläger i gympa, efter det tömde jag Viggo och Theos rum för golvmålning i kväll. Till tidig lunch var jag klar med utflytten av alla möbler, ska bli så spännande. Funderar även på att möblera om en del, Viggo och Theo drog i hop sina sängar (till minidubbel säng) under jullovet och möbleringen då blev lite "sådär" efter det. Ska försöka få till det lite bättre och försöka rensa lite. Det är dock svårt när de har superkoll på sina saker och leker med allt när man frågar om vi möjligen skulle kunna ge bort något.
Bröderna bus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar