söndag 26 januari 2014

Långhelg!

I fredags var Jan och jag tillsammans med mamma, min bror och hans tjej till Varberg och hämtade en mindre, lite nyare bil. Efter bilköpet for vi vidare till Ullared för lite shopping. Även om jag inte skulle handla så mycket fylldes vår kundvagn ganska snart med "likabraattköpahärförbrukningssakerochpresenter" och lite beställningsaker från barnen. I går spelade Måns innebandymatch i Skoghall, det blev 5-5 så oavgjort. Jag, Clara, Viggo och Theo var hemma. Jag fortsatte storstädning i källaren som vi påbörjade för någon vecka sedan.


I dag har vi varit och åkt skridskor, Theo provade en liten stund sen for vi hem för sedvanlig helgstädning. Inte riktigt lika kul men verkligen välbehövligt. För tillfället arbetar jag heltid och barnen ska köras till olika aktiviteter på vardagskvällarna så det finns inte så mycket tid för daglig städning längre. Jag försöker tvätta, dammsuga och plocka undan under veckan resten får bli under helgerna.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar