torsdag 4 oktober 2012

Fullbokad kalender i oktober!


I går firade vi vår älskade Clara som fyllde 8 år. Mormor, morfar, farmor och farfar var här på kvällen och fikade med familjen. Theo har varit sjuk både tisdag och onsdag så Jan har varit hemma med småkillarna. Idag har jag varit på en spännande utflykt. Min bror Fredrik var med mig för att passa Viggo och Theo medan jag gjorde en ögonundersökning hos Memira. Efter undersökningen beställde Viggo kinamat och efter  blev det en tur till Ikea för att hämta nya lampskärmar till min trasiga favoritlampa. På eftermiddagen hämtade jag Måns vid skolan för vidare färd mot hockeyträning. Theo, Viggo och jag besökte biblioteket under tiden Måns tränade. I kväll har vi läst nya spännande sagor, som Viggo och Theo själva valde på biblioteket. Clara fick " födelsedagsmysteriet"  i present, så hos henne letade vi tjuvar. I morgon innebandy för killarna och gympa för Clara. På lördag går Clara i skolan, då har hennes skola "Öppet hus". Måns fyller år till veckan . Och om två veckor har hans skola "Öppet hus" på lördagen. Fullbokad kalender i oktober. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar