måndag 13 augusti 2012

Ombytta roller här hemma!

Sista veckan på Måns och Claras sommarlov. Clara har gymnastikläger i två hela dagar. Theo och Viggo är på inskolning halva dagarna så Jan har fullt upp med att köra till och från dagis, gympaläger i grannkommunen och påbörjad renovering av fönster här hemma. Jag jobbar och det är minst sagt tokmycket att göra så här vid terminstart i skolan.

Nästa vecka är det ett år sedan jag började skriva här. Det är så kul att kunna gå tillbaka och se vad vi gjort under året. Jag ångrar lite att jag inte startade med detta tidigare, min vän Åsa frågade ju faktiskt redan året innan om jag inte hade någon blogg.

Det skulle vara så kul om du som läser detta ville lämna en liten kommentar, är ju nyfiken på vilka som besöker mig här. Tack på förhand, ha det bra! Kram Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar