tisdag 24 januari 2012

I helgen åkte barnen och jag till min syster med familj i Karlstad, Jan skulle ut med några kompisar där och då passade vi på att vara kvar vi också. Innan vi for hem på söndagen åkte vi förbi Ikea, jag köpte några vårfina ljusrosa handdukar/badlakan till badrummet. Camilla hittade även jättesöta kökshandukar som även de var rosa, köpte bara en och ångrar att jag inte köpte fler. På natten till måndagen fick Måns magsjuka, varför ska magsjuka alltid starta nattetid? Hatar magsjuka! Viggo, Theo och jag var i allafall tvugna att besiktiga min bil och handla lite magsjukemat till Måns på måndag förmiddag. Det gick snabbt och min bil får hänga med ett år till. Måns piggnade till efter att ha vilat, blivit ompysslad och tittat på film hela dagen. På kvällen spikade Jan och jag upp de första bräderna i Måns rum, nu ska bara resten kvistas, grundas och färdigmålas. Det tar mycket tid och vi hinner inte så mycket under veckorna. Hoppas att hela sovdelen blir klar till helgen. Nej, nu sover Theo en stund då måste jag måla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar