måndag 14 november 2011

Härliga helg!

Underbar helg med lite julstämning, familjen var på byns julmarknad på lördagen. Jättemysigt, tyvärr glömde jag kameran. Det hade varit kul att visa lite bilder därifrån. Jag tror det var rekord av besökare, jättekul att den blir större för varje år. På kvällen kom min syster med familj hit på en snabbvisit så barnen han leka en liten stund och vi ta en kopp kaffe.
Söndagen startades med lång frukost på sängen för hela familjen för att fira farsdag! Dagen fortsatte med firande för alla pappor. På eftermiddagen spelade Måns hockeymatch som Jan, Theo och jag åkte med på. Clara och Viggo ville vara hos farmor och farfar under tiden. Mormor och morfar och även farfar kom för att se matchen, tyvärr förlorade de denna gång.
Jag fick en så söt klänning av kära mamma i helgen, måste visa!



Klänningen var så fint inslagen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar